Laptop logo

Ik heb zelf twee al wat oudere laptops. Die doen het nog prima. De oudste draait op Lubuntu 14.04 en de jongste op Xubuntu 14.04.

De oudste is van het merk Jewel. Nogal onbekend, maar hij doet het puik. Toch zat me dat Jewel een beetje dwars. Dus heb ik voor beide laptops nieuwe logo’s gemaakt. Met Scribus neem je de maat en stel die in. Als je dan zonder verkleinen of vergroten print komt de print er op de millimeter precies uit. Natuurlijk wel binnen het afdrukbare gebied van je printer blijven, maar daar helpt Scribus je ook nog mee.

laptop-logo

 

Download link (pdf, afbeeldingen én Scribus-bestand): http://is.gd/qAlvBs

Als je dit voor je eigen laptop wilt en de maat van het logovak is iets anders kun je zelf het Scribus bestand aanpassen. Er zitten gegroepeerde elementen in. Een groep losmaken doe je met Ctrl-Shift-G.

De oude logo’s heb ik losgetrokken. Die zaten gelijmd. De nieuwe heb ik ook gelijmd met wat contactlijm.

Dit bericht werd geplaatst in dtp en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

