GIMP Magazine wordt gemaakt in Scribus

Het GIMP Magazine wordt gemaakt in Scribus. Het is Engelstalig en heeft een traditioneel staand ontwerp.

Bekijk of lees het online  op Issuu en ontdek waarom ik mijn boekje “Werken in Xubuntu” anders heb ontworpen. Want dit prachtige tijdschrift is zo niet goed te lezen vanaf een beeldscherm en je gaat het toch niet moeizaam printen alleen om het te kunnen lezen.

Hoe dan ook, het is een geweldig tijdschrift! Ik zal kijken of ik het kan lezen via een tablet! Er zijn apps, geloof ik. Op een tablet kan je de pagina draaien.

Dit bericht werd geplaatst in dtp, grafisch en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

